Mijn verklaring op het politiebureau. (declassified)

Vertel hier wat je meegemaakt hebt bij Henk, nieuws dat je gehoord of gelezen hebt, of gewoon een idee dat je kreeg. Dit kan iedereen lezen.

Plaats reactie
John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Mijn verklaring op het politiebureau. (declassified)

Bericht door John » 16-12-2013 01:24

Dit is het verslag van het verhoor na de aanklacht van Henk tegen mij.
Hier kun je het rustig doorlezen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Re: Mijn verklaring op het politiebureau van Panningen.

Bericht door henri » 16-12-2013 18:33

Heb net je Verklaring gelezen, ik ben niet verrast hoe hun zich gedragen.
Het zijn echt hele onbetrouwbare mensen en Chauffeurs zullen er altijd de dupe van zijn!
Het is mij een raadsel dat dit in Nederland allemaal mag!!!! :?: :?:

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 17-12-2013 15:41

Ik denk dat ze gewoon weg bang zijn, maar wat ik zeg(schrijf) is de Waarheid, ik heb er gewoon bewijs in mijn handen en zo is dat en punt uit.
Deze Heer Krekels beliegt en bedriegt iedereen en dat doet hij al jaren en zou dat altijd blijven doen.
Maar wat hij moet doen doet hij uiteraard niet!!!!

Spindoctor
Berichten: 1
Lid geworden op: 19-04-2014 00:10

krekels

Bericht door Spindoctor » 19-04-2014 13:28

Goedendag, ik verbaas mij zeer hierover dat dit soort criminelen gewoon hun gang blijven gaan, maar wat mij ook verbaast is het volgende.
Ik zie hier op dit forum hoofdzakelijk twee hoofdpersonen een John en een Henri en op het laatst komt er nog een derde voorbij.
Waar zijn al die andere mensen gebleven die bij dit bedrijf werken en werkzaam zijn geweest, zijn die allemaal bang of zo?

Op FB zie ik ook bepaalde mensen met steeds dezelfde naam voorbij komen maar niemand die er nog schijnt te werken en wat bezielen die mensen allemaal om er te blijven werken als je weet dat er geen premies worden betaald, eens komt er een dag dat je met pensioen gaat, nou van alleen een AOW ga jij het niet redden hoor maar die Krekels wel die lacht de ballen uit z'n broek, nee echt onbegrijpelijk dit!

Wat ik al helemaal niet begrijp is dat je zolang bij die Krekels ben blijven werken, 3 jaar! Man Man als dit mij zou overkomen dan was ik na 3 mnd toch echt vertrokken, hier blijf je toch werken en met de wetenschap dat dit heerschap toch niet aan zijn verplichtingen zal gaan voldoen.

Hou mij ten goede ik heb ook zo'n baasje gehad vroeger jaren altijd maar beloftes over achterstallige betaling etc. op een gegeven moment heb ik een vracht met vlees (diepgevroren) achter gehouden en niet bij de klant afgeleverd, stond er pakweg 5 km vandaan en heb hem toen gebeld met de mededeling dat hij nu mijn achterstallig loon gaat betalen anders kan zijn klant naar het vlees fluiten, ik werd bedreigd en mijn familie/gezin werd bedreigd waarop ik de politie in NL heb geschakeld om een oogje in het zeil te hoeden, maar hij betaalde wel uiteindelijk na ruim 24 uur en heb tegen mijn vrouw verteld dat ze dat geld direct vd bankrekening af moest halen anders zou hij na lossing het geld weer terug kunnen halen, zo gezegd zo gedaan, ik heb gelost bij de klant en die vroeg waarom ik een dag te laat was en maar verteld dat er oponthoud was geweest aan de grens met weging en controle.

Hierna ben ik nog laden en weer retour gereden richting NL, kreeg onderweg nog wel berichtje waarom mijn bankrekening was geblokkeerd en heb daar wijselijk geen antwoord opgegeven, na lossing hier in NL heb ik direct ontslag genomen en de wagen leeg gehaald en de groeten ermee, het is allemaal niet zuiver natuurlijk maar ik heb deze gok genomen en heb goed gegokt, het bedrijf waar ik toen werkte is 5 mnd later alsnog failliet gegaan en nu........hij heeft een dik strafblad opgelopen vanwege malversaties met derden gelden wat dat ook moge inhouden maar hij schijnt toch weer te rijden maar nu alleen als eigen rijder.

Ik mag concluderen dat niemand zijn geld gaat krijgen van die Krekels, enige wat rest om beslag te laten leggen, maar niet zomaar een beslag je moet eigenlijk "Conservatoir beslag" laten leggen en zoek deze betekenis maar via Google even op dan kom je erachter hoe je bepaalde bedrijven/personen het werken onmogelijk kan maken.

Wat betreft een Niwo vergunning daar lachen deze lui om, een beetje handige jongen die goed is met Photoshop kan er zo eentje namaken en op het zicht zie je niks behalve als je zo'n document echt gaat bestuderen dan kunnen er bepaalde zaken boven komen waaruit blijkt dat deze vals is maar dat doet bijna geen enkele opsporingsinstantie zoals de IL&T, allemaal teveel werk voor die gasten.
En vergeet niet de levendige handel in Niwo vergunningen want die is er ook een zwarte markt waar bijna geen grip op is te krijgen maar diegene die er mee te maken krijgen begeven zich op bedenkelijke paden.

Nog een prettige dag verder.
Henk hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van "van Leeuwen"

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 21-04-2014 00:06

Velen is hetzelfde overkomen. Ik heb ook altijd gedacht van "Hoe kan iemand daar intrapppen?"
Maar zoek nu maar eens een andere baan. Mij lukt het niet.
Als je vertrekt krijg je geen ontslagpapieren, er zijn waarschijn geen premies betaald, als je navraagt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Ben je er opgehouden dan krijg je geen geld, omdat je geen ontslagpapieren hebt, dus werk je er nog (of niet?).
In ieder geval sturen ze jou weer terug naar die mooie baas, om samen met hem het probleem op te lossen.
Het UWV heeft geen boodschap aan je uitleg, of argumenten.
Zij houden zich aan hun protocollen en regels, en dan hebben zij hun plicht gedaan.

Stop je? Dan kom je als je geluk hebt in de bijstand, of eerst de WW, en dan heb je nog veel minder. Maar de eerste maanden krijg je van niemand iets. Nada, Nop, Nichts, Niente. Omdat je geen ontslagpapieren hebt. Dus ga je door.

Of die er nog werken bang zijn? Ik denk het. Geloof maar dat Henk en Stephan op de hoogte zijn wat er geschreven wordt. Als ook maar het vermoeden bestaat dat dit gebeurt door een chauffeur die er nog werkt vliegt hij er direct uit.
Velen die er werkten hebben gereageerd op FB. De rest leest mee, en gniffelen achter hun hand.

Krekels kunnen alleen veel herrie maken, maar ze zijn te stom om met een computer om te kunnen gaan.
Stephan kan net zijn eigen naam schrijven, en Henk zet een computer uit door de kabel door te snijden.
Net zoals ze al jarenlang geen enkele gegevens van chauffeurskaarten opslaan, en in het verleden nooit tachoschijven bewaarden, zo kunnen ze makkelijk gewoon doorrijden zonder vergunning, of ze zijn de huidige gewoon "kwijt"
Photoshop gaat niet werken.
Er zit een druk in goud op onder andere.
En het geheel is niet geprint, maar gedrukt, en het is van dikker papier.
Controleurs hoeven je zelfs niet meer te stoppen om te kijken of jou bedrijf een vergunning heeft. Dat gaat heel snel onder het voorbijrijden.
Zelfs ik kan zien of hij een vergunning heeft. En jij ook.
In een geprinte foddel vliegen ze niet in.

Wij zullen actie ondernemen zodra hij rijdt zonder vergunning.

Goed dat steeds meer mensen van die Ratten afweten.

Plaats reactie