mijn ervaring met Henk, Stefan Krekels en M.C. Zyderfeld.

Vertel hier wat je meegemaakt hebt bij Henk, nieuws dat je gehoord of gelezen hebt, of gewoon een idee dat je kreeg. Dit kan iedereen lezen.

Plaats reactie
henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

mijn ervaring met Henk, Stefan Krekels en M.C. Zyderfeld.

Bericht door henri » 11-09-2013 14:16

Hoi Chauffeurs,
Ook ik heb 10 jaar lang het genoegen gehad om voor Fa. List & Bedrog, de Krekels Club, te werken.Ieder Jaar het geflikker met het veranderen van de Bedrijfsnaam. Ben in 2001 begonnen bij Hestra, dan Hestra B.V., Interrosco, Interrosco LTD en ga maar door. In 2010 heb ik me ziek gemeld en toen kreeg ik mijn ontslag, wist toch wel dat dit ging gebeuren, met die Oplichters. Ben toen met deze Club, Krekels en Zyderfeld, voor de Rechtbank geweest en het hele verhaal ook gewonnen.
En wat denk je wat er toen gebeurd is, juist, de Krekelsköp zijn weer van naam verandert en vertrokken naar België, vertrokken, gevlucht kan je het beter noemen. Wanneer komt toch een keer een einde aan de praktijken van dit zootje, hoe is het mogelijk dat die nog steeds een vergunning heeft?
Toch is het een keer voorbij met deze bende, en ik hoop snel,Krekels denkt dat hij veilig is in België, maar ook daar gelden wetten ook voor hen.
Boontje komt om zijn Loontje!!!!!! :twisted:
En mijn geld, wat ik nog steeds moet krijgen, is nog niet verloren.

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 11-09-2013 14:50

Hoi Henri, en (officieel) welkom op het forum.

Henk heeft geen geld, en anders staat het op Reinies naam, en kan er niemand bij.
Dat degene die nu een rechtszaak aan het voeren zijn hun geld krijgen kunnen ze echt vergeten. Hij zal hetzelfde doen als hij deed bij jou. Verhuizen en naam veranderen.
Het bedrijf zelf is niks waard.
Of hij laat het gewoon failliet gaan, en begint ergens anders opnieuw onder een nieuwe naam.

Hij pakt ook niet iedereen zoals hij dat bij jou of mij heeft gedaan.
Hij probeert eerst jou situatie in te schatten.
Heb je een eigen huis, heb je geld nodig om schulden af te betalen?
Kortom, heb je het geld hard nodig? Zoveel makkelijker kan hij je dan pakken.
Je mekkert dan minder, omdat je weet dat hij je zo eruit schopt.
En dan heb je helemaal niks. Dus werk je voor het mindere geld.

Hij dacht dat hij aan mij een makkelijke had.
Maar hij zal van een koude kermis thuis komen.

Kun je dit forum ook aan anderen doorlinken, of aanbevelen aan anderen, zodat we er nog meer mensen op krijgen?

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Waarde van het bedrijf !!!!!

Bericht door henri » 11-09-2013 17:47

Hoi Peter,

Ik denk ook wel dat iedereen naar zijn geld kan fluiten, maar in feite weet
je dat al als je er een tijd voor hebt gewerkt, dan is toch wel heel snel duidelijk met wat voor soort je te maken hebt. Het moet er toch wel eens van komen dat ze de vergunning kwijt raken, of niet.
Snap niet dat dit nog niet is gebeurd.Om een andere baan hoef je je echt geen zorgen te maken, er is genoeg werk als chauffeur te vinden, en ben eerlijk, alles is toch beter als Fa. List & Bedrog.
Trouwens, nooit gedacht dat ik de kop van Henk op Internet tegen zou komen, hou gewoon vol en laat je niet naaien door die Bende, ik heb een geheugen als een Olifant en ik laat het er ook niet bij zitten, niet betalen, dan maar hun oplichters praktijken aan het licht brengen, dat is wat ze verdiend hebben.Ik hoop ook dat de Klanten zich bedenken of ze er wel nog zaken met Alltrans willen doen.

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 11-09-2013 18:34

Ik heb het overal geprobeerd.
Overal heb ik ze op de oplichterspraktijken van Henk gewezen.
Bij het UWV sturen ze je van het kastje naar de muur.
Als je bij hun niet in een van hun hokje past, krijg je helemaal niks van hen.
Ze willen je nog niet aanhoren.
Wettelijk gezien is Henk verplicht je te betalen, net als de rechter bepaald heeft dat hij jou moet betalen. Maar wie houdt hem daaraan?

Ik heb de FNV gemaild, en zij zouden er meteen opduiken.
Ik heb nog met een vent uit Groningen gebeld van de FNV.
Ik heb nog foto's van vergunningen, kentekenbewijzen enz, naar hem gemaild. (Die heb ik nog :D)
Daarna niks meer.
Iedereen die ik over Alltrans vertel, zegt mij alleen ¨Maar dat mag helemaal niet.¨
Maar als je het toch doet, doet niemand iets.

Die collega waar we het straks aan de telefoon over hadden heeft 2 kinderen.
Ik geloof dat hij mij vertelde dat hij €150 per week krijgt van het UVW.
Henk weet dat je zulke dingen kunnen gebeuren.

Ik heb gekeken voor ander werk.
Voordat ik bij Henk kwam zeiden ze mij al op plaatsen waar ik op gesprek mocht komen, dat ze zochten naar een jonger iemand.

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 11-09-2013 19:42

Als Krekels moet stoppen met zijn doen, moeten er wegen gezocht worden en die zijn er ook wel. Jullie moeten gewoon volhouden tot de Rechtszaak
en alles tegen hem gebruiken wat je maar kunt. Heb toen het hele verhaal ook bij het UWV vertelt en nog sturen ze Mensen erna toe,dus daar moet je
niet zijn bij die gasten.
Werk kun je echt wel vinden maar zou eerst de Rechtszaak afwachten.
Ik heb toen de Bruiloft van Renate en Paul zeker nog mee gemaakt, en de
Vrijgezellen avond van Paul, als ik da nog aan terug denk, had ik maar naar
mijn Vrouw geluisterd, al die jaren zei ze tegen mij, schei daar uit, het zijn oplichters!!!! Trouwens hoorde ik later dat ze een dochter hebben.
:evil:
Renate en Paul zijn toen voor de Rechtszaak hier geweest om me papieren voor het UWV te laten tekenen, BLANCO PAPIEREN, toen ik dat niet deed
hebben ze later aangifte tegen me gedaan wegens bedreiging.
GEKKEN zijn het, allemaal, helemaal gestoord.!!!!!!

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 11-09-2013 20:00

Ik teken nooit iets waar ik het niet mee eens ben.
Zelfs niet wat de politie me onder de neus duwt.

Bij het UWV weet de ene niet wat de ander doet.
Alltrans is een erkend Leerbedrijf.

De laatste dagen bij Alltrans hed het weinig gescheeld, of ik had Henk kapot gereden.
Ik heb er echt aan gedacht. Hij liep voor me langs, terwijl ik met de losse trekker, en met lopende motor stond te wachten tot ik naar buiten kon.
Het is dat ik mijn moeder hier thuis heb zitten, anders had ik dat stuk vreten overreden.
Daar had ik graag een paar jaar voor willen zitten.

Paul deed tegen mij altijd alsof hij met de hele bende niks te maken had, maar hij zat er dus net zo goed in. Of hij moet niet weten wat blanco papieren tekenen betekent.
Hij wilde nooit horen dat ik weer geen overuren betaald had gekregen.
Henk heeft hem er een paar maanden geleden uitgeknikkerd.
Hij deed zijn werk niet goed.
Nou werkt hij bij Neptunus tentenbouw.

Heb je die ene collega, van wie ik je het telefoonnummer gaf nog gebeld?
Ik heb niet zo heel veel contact met hem.
Hij zegt wel dat hij hier ook mee wil doen, maar hij durft het volgens mij niet.
Hij wil in ieder geval eerst de rechtszaak afwachten.
Maar wat zou dat veranderen.
Die andere, die geloof ik maar een half jaar bij Alltrans heeft gewerkt, heb ik wel een mailadres van, maar hij leest het zelden.
Jammer dat we geen contact met elkaar houden, en allemaal op ons eilandje blijven zitten.
Dat is wat Henk graag wil.
Dingen als dit forum, daar is hij als de dood voor.

Onderaan de indexpagina kun je zien hoeveel bezoekers er zijn, en hoeveel geregistreerde leden er nu zijn.
Zoveel als er vandaag komen waren er nog nooit :D
Dus dat gaat goed.
Later, als er nog meer mensen hier zijn, zal ik Renate een uitnodigingetje sturen om ook hier te reageren.
Dat brengt een beetje leven erin :twisted:

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Neverending story Alltrans

Bericht door henri » 12-09-2013 11:04

Hoi,
Nee, heb de collega nog niet gebeld, maar heeft dit wel zin? Dat is
volgens me ook een van de redenen dat de Krekels er maar altijd
verder draaien, iedereen ergert zich elke maand opnieuw als het aan het betalen gaat maar niemand die stappen tegen die lapzwansen onderneemt.
Als iedereen opstapt en zegt, bekijk het maar lekker, stelletje Gekken, wat moet die dan? Snap wel dat iedereen zijn Baan wil behouden, maar over wat voor baan hebben we het hier? Ze dragen geen sociale Lasten af, betalen niet in het pensioenenfonds, houden gedeelte van het Loon in, betalen geen Vakantiegeld, en ga maar door, WAT VOOR BAAN????
Als er meer Chauffeurs tegen die Bende optreed dan gaat die nog een toontje lager zingen, wacht maar af. Zijn eigen Dochter, RENATE, heeft toen
in mijn Kamer, onder getuigen gezegd over Henk, haar bloedeigen Vader:
Was die maar kapot gegaan!!!! Dat zegt toch wel genoeg, maar de Krekels zijn allemaal een pot nat, en wat zeggen we dan weer,
Boontje komt om zijn Loontje, ben hem nog niet vergeten!!!!!

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

wat vergeten,

Bericht door henri » 12-09-2013 11:19

Wat vind je ervan om eens een link van dit forum naar de Klanten te sturen,
zullen toch graag willen weten met wie ze zaken doen!!!!
Werkt Baby-Ruud er nog, als je weet wie ik bedoel.

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 12-09-2013 12:14

Henk heeft vroeger Renates sociale premies ook niet betaald?
Toen Henk weer eens failliet ging, kreeg zij ook niks.
Althans, zo heb ik gehoord.

Ik heb die ene collega gisteren een mail gestuurd dat jij het forum gevonden had.
Nog geen reactie terug gehad.
Met €150 in de week, en 2 kinderen, gaat hij het niet redden.

Ja, Ruudje werkt er nog.
Hij woont nu vlak voor de Nederlandse grens in België, richting Weert, vanuit Kinrooi.
In Molenbeersel geloof ik.
In België betalen ze meer kinderbijslag (FOK-premie heet dat daar geloof ik :D ).
Hij zou ook met die vrouw waar hij nu bijzit gaan trouwen.

Ik zou Henk graag eens op willen bellen, om te zien of hij daar nog zit in Kinrooi.
Maar ik doe het wel vanuit een telefooncel.
(Nummer van Henk staat onder Adressen.)

Ik zal bijna weer eens contact opnemen met de Truckstar.
Een kopie van het artikel daarin gaat in ieder geval naar die klanten.
Dit forum is minder makkelijk voor hen.
En als het in de Truckstar staat, wijzen de chauffeurs hen daar toch wel op.

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 12-09-2013 12:25

Ik zal eens een linkje naar Peute sturen :twisted:

Plaats reactie