mijn ervaring met Henk, Stefan Krekels en M.C. Zyderfeld.

Vertel hier wat je meegemaakt hebt bij Henk, nieuws dat je gehoord of gelezen hebt, of gewoon een idee dat je kreeg. Dit kan iedereen lezen.

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 16-09-2013 14:52

Dat klopt allemaal, maar daarom moeten er meer chauffeurs, welke hij bedrogen heeft, niet betaalt heeft, niet in het Pensioenenfonds betaalt heeft, en ga maar door, Krekels/Zyderfeld voor de Rechtbank sleuren!!!
Bovendien moet alles in het openbaar, dan zijn andere chauffeurs gewaarschuwd, Klanten gaan zich afvragen of dit bedrijf wel een betrouwbare Zakenpartner is. Heeft die ex collega van je gekregen waar die recht op heeft, het minst ga ervan uit dat hij het kort geding gewonnen heeft, of niet?
Krekels kan wel schijt aan de wetten hebben maar een keer loopt hij toch tegen de lamp, dan doet een rechter uitsprak waar hij van schrikt, en dan is het gepiept met dat hele zootje!!!! :^0

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 16-09-2013 15:48

Alleen als hij voor heel lange tijd de bak in draait houdt hij op.
Als iedereen een rechtszaak tegen hem begint, zitten ze meteen zonder werk.
Ik dacht vroeger ook "Beter te weinig geld dan helemaal geen".
Dat weten zij ook.
Mijn collega's van vroeger zijn tegelijk slachtoffer, en medeplichtige, omdat ze ook meehelpen dit in stand te houden.
Henk laat zich niet tegenhouden door wat de rechter ook zegt. Henk vertrekt gewoon, en begint net zo makkelijk weer opnieuw.

Het enige dat helpt is het afnemen van zijn klanten.

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 16-09-2013 17:28

Ik vind dat je als chauffeur je eigen besluit moet nemen, je kan wel denken
beter weinig geld dan helemaal geen, maar wat houdt je tegen om een nieuwe baan te zoeken, overal verdien je je geld, zonder dat je ervoor moet vragen, wat belet je om te zeggen, Bekijk het lekker stelletje Gekken!!!!
Als niemand het lef heeft om zich tegen de praktijken van deze Bende te verzetten gebeurd er zoals je zelf zegt, helemaal niets.
Nogmaals, voor de rechtbank ermee, aangifte doen wegens oplichting en diefstal,want het geld wat je nog moet krijgen is JOU geld, niet het zijne!!
Praat met je advocaat, kort geding, binnen 4 weken voor de Rechtbank, en klaar,de anderen collega's helpen je echt niet, je moet het zelf doen>
En de Klanten, zorgen dat zij over alles van hem op de hoogte zijn, over alles, ook voor Krekels valt een keer het Doek, misschien wel sneller dan hij denkt!![/b]En een nieuwe Loods huren?? Wat denk je wat een Verhuurder zegt als die uiteindelijk op de hoogte wordt gebracht over Krekels?

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 16-09-2013 17:51

Hij vindt altijd een nieuwe loods en nieuwe chauffeurs.
Er vallen me steeds meer klanten te binnen, en die stuur ik dan direct een mail.
Ik ben echt benieuwd hoe het daar in Kinrooi nu gaat, en wat ze zeggen :D

-: -: Henk, Stephan, Renate en Reini. :D

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 16-09-2013 18:30

Als er alles van Krekels openbaar wordt gemaakt, ook de Rechtszaken die nog lopen,en die al zijn geweest, wie wil er dan nog iets met hem te maken hebben, wie wil dat? Ben benieuwd wanneer je er wat hoort van "De Bende van Ellende" :?: :?:
Boontje komt om zijn loontje!!!

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 16-09-2013 19:10

Gisteravond stond de teller van dit topic nog op 200 keer gelezen. Nu op 250.
Dus gelezen wordt het wel, maar ieder keer als wij het openen telt het ook als gelezen.
Ik denk dat Henk hoopt dat dit langzaam doodbloedt.
Daarom reageert er ook niemand. Ik verwacht in Henks opdracht.
Ze weten dat hun toekomst ervan af kan hangen.
Ik heb echter nog enkele troeven in de mouw.

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 16-09-2013 19:32

Kan toch niemand niets lezen als die geen Lid is, ik hoop in ieder geval dat die hele Bende aan het einde van dit jaar volledig aan de grond is en nooit niets meer kan beginnen, het zijn gewoon Varkens en dat zullen ze ook altijd
blijven, het geeft ook het gezegde: Onkruid vergaat niet, maar ook die vergaat als je maar een goede Onkruidverdelger hebt! :twisted: :wink:

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 16-09-2013 20:13

Dit kan sinds enige tijd iedereen lezen, en dat wordt het ook gedaan.
Vandaag toch al 20 keer.
Ik kan veel dingen hier aanpassen.
In het begin was ik een beetje voorzichtig.
Maar Henk is toch zo'n laf varken. Die stuurt liever P op me af dan zelf iets te doen.

Bijna iedereen is tegen wat wij doen.
We maken hem al kapot voordat er een rechtszaak geweest is zeggen ze.
Geld heeft hij straks niet meer denken ze.
Maar wat heb ik aan een rechtszaak als hij niet betaalt?
Ik kan wel het vonnis van de rechtbank in handen hebben, maar dan is Henk gevlogen.
Ik ga wel door met die rechtszaak, maar ik geloof er niet in.

Als hij verhuist, vind ik hem, ooit.
Ik hoef in Roermond of ergens aan de grens richting Duitsland maar staan te wachten, en ik weet zeker dat er zo een stopt.
Als ik nu 's morgens om 0500 uur aan de Roermondse grens wacht, komen er voor 0700 uur zeker 3 voorbij.
Ze hebben ook geen Maut-apparaatjes in de auto's, en moeten dus de Maut aan de automaat betalen. Dus dat is net als een zeehondenbabietje doodknuppelen.

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 17-09-2013 12:31

Iedereen moet maar zelf weten wat die van dit Forum vind.
Dat dit forum opgericht is heeft Henk Krekels aan zich zelf te danken
,Ik vind wel dat een Rechtszaak zeer zeker zin heeft, als iedereen maar denkt, ach, een Rechtszaak heeft toch geen zin, want Krekels betaalt toch niet, nou dan laat maar zitten dan, of denk je dat Krekels dan ooit nog een cent aan je gaat betalen?
Mij heeft die in der daad zeker nog niet alles betaalt wat die moest betalen maar feit is: Krekels is door de Rechtbank veroordeeld om betalingen aan mij te voldoen, dat heeft hij maar gedeeltelijk gedaan, de rest niet, daardoor is krekels in overtreding want hij moet het oordeel van de Rechtbank nakomen!
Dus, ik stap nu naar de Advocaat en laat de hele procedure weer oppakken, wie krijgt dan gelijk denk je, Krekels of Ik?
Ooit is de rechtbank het namelijk zat, want dan kan Krekels en Mevr. Marian Corinne Zyderfeld namelijk gaan zitten!!!
Dat is toch uiteindelijk wat we willen, EEN RECHTSZAAK HEEFT ZEER ZEKER ZIN, en in mijn geval was de procedure tegen Zyderfeld want het was een een man B.V.
Krekels denkt dat ik alles maar laat zitten, maar, NEE DUS!!

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 17-09-2013 12:44

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar je moet wel steeds achter hem aan.
Je hebt geluk dat je nu weer weet waar hij zit.

Aan chauffeurs van andere bedrijven die dit misschien lezen:
Henks criminele praktijken hebben een grote impact op het transport in het algemeen.
Ook de prijzen van jouw bedrijf staan onder druk hierdoor.
En ook jouw baan is hierdoor in gevaar, omdat hij gewoon veel en veel goedkoper kan werken dan jouw bedrijf.
Zet hem daarom zoveel mogelijk in de schijnwerpers.
Tip collega's over dit forum. Het is makkelijk te vinden in Google.

Plaats reactie