mijn ervaring met Henk, Stefan Krekels en M.C. Zyderfeld.

Vertel hier wat je meegemaakt hebt bij Henk, nieuws dat je gehoord of gelezen hebt, of gewoon een idee dat je kreeg. Dit kan iedereen lezen.

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 07-12-2013 14:49

Nou, ze weten dat wij in ons gelijk staan, hebben toch het vonnis van de rechtbank in onze Handen en er is niemand die dat kan veranderen.
Maar blijkbaar zijn ze toch bang dat we er iets op schrijven wat niemand mag weten over hen.
Denk niet dat ze al gebeld zijn door.........!!!!!
Dat komt nog wel, :!: :!:

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 07-12-2013 14:58

Ik denk dat ze bang zijn dat mensen gaan zoeken op internet, en hier terecht komen.
Ik zal hen graag helpen.

henri
Berichten: 62
Lid geworden op: 11-09-2013 08:55

Bericht door henri » 07-12-2013 17:43

Is het weer Kerstmis? Dan komen de Krekels weer in actie!!!!!
Daar hebben ze geld voor, voor duizenden Lampjes en slingers en al deze Onzin waar niemand iets aan heeft, toch?
Als ik hun was schaamde ik me kapot, ze doen zo groot, de rijke Mensen, maar om de schuld te betalen aan hun Ex- Werknemers waar de Rechtbank Krekels en Zyderfeld toe heeft veroordeelt, dat kunnen deze gulle geevers niet. Maar het kwartje kan ook zo anders gaan vallen en dan is het zo gepiept met deze Bende.
Schaamte???? Kennen hun de betekenis van dit woord????? ++) :^0

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 07-12-2013 18:59

Hier schijnen ze ook gestaan te hebben.
Zoiets zag ik op Stephans Facebook.

http://www.truckerskerstfestival.nl

En in Eindhoven in de Brabanthallen staan ze ook vaker.

www.truckseindejaarsfestijn.nl

Maar of dat nu weer is weet ik niet.

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 08-12-2013 22:15

Vroeger hebben we het bij Alltrans wel eens over die 'Code 95' gehad.
Er stond een artikel over in de Truckstar.
"Ja, dat moeten we een keer gaan doen. Daar moeten we een keer een dag tijd voor maken, en dan gaan we die cursus met zijn allen volgen."
Maar als het eropaan komt is het gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Zij doen helemaal niks anders dan mooie beloften maken.

Janssen
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-12-2013 19:35

Bericht door Janssen » 22-12-2013 16:28

Veel info hier... poeh...

Ben zelf vroeger geen zuivere geweest, weten jullie ook....
Nu 2.5 jaar op de goede weg, huisje boompje beestje en al....

Diverse bazen ondertussen gehad, maar overal correct betaald volgens cao. Op wat gestreepte uren na, maargoed, het was altijd nog 1000 euro meer...

Nu heb ik er een maandje (okt - nov)gewerkt, hebben ze contract opgezegd in proeftijd... helaas... 240 uur gewerkt, 1800 euro betaald.

Volgens Henk omdat er een failliet ging??????????????
Anderen vertellen mij dat ik volgens krekels een alcoholist ben, dus wordt gewoon zwartgemaakt omdat ze mijn verleden kennen.....

Achja, zit nu sinds 1 week bij een nieuwe baas, waar ik al een half jaar mee bezig ben om te kunnen beginnen... Goede bekende van mijn familie..Maandag splinternieuwe 105/460 gekregen en gloedjenieuwe walking floor erachter... deze is ook al op de hoogte, voor het geval ze erachteraan zouden gaan bellen, en mij trachten zwart te maken...
Je weet niet wat je kunt verwachten, maar om er achteraan te gaan... nee... negatieve energie....
Ik zit nu prima, met (ook) fijne collega's en waar eerlijk geld verdiend word...

Moet wel zeggen, heb er leuke tijden gehad daar, puur omdat ik nergens mee rekening hoefde te houden toendertijd...

En hoe het precies in elkaar steekt daar, weet ik niet, maar heb van die kant (Krekels) iedereen verwijderd van FB, wil er gewoon helemaal niks meer mee te maken hebben, ik ga verder met mijn eigen leven...
Heb in 2,5 jaar zeer veel bereikt samen met mijn vrouwtje en mijn stiefzoon van 11, en ga dus verder op weg naar de toekomst met hun en mijn huidige werkgever en gouden collega's!


Trouwens John, zag dat je mij had toegevoegd op FB, maar heb volgens mij wat verkeerd gedaan... en als ik zoek op john rmabo, krijg ik er wel 100... dus wil je het nogmaals proberen?

Als afsluiter nog even dit; hoop dat jullie uiteindelijk jullie geld krijgen, succes daarmee!

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 22-12-2013 16:54

Trouwens John, zag dat je mij had toegevoegd op FB, maar heb volgens mij wat verkeerd gedaan... en als ik zoek op john rmabo, krijg ik er wel 100... dus wil je het nogmaals proberen?
Wat was jenaam op feestboek ook alweer?
Je kunt me een PB sturen als je wil. Klik bovenaan op "Je hebt geen nieuwe berichten".
Dan kun je daar een persoonlijk bericht aan mij via het forum schrijven, of johnrambo869@gmail.com

Janssen
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-12-2013 19:35

Bericht door Janssen » 22-12-2013 23:52

Goed!

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 22-12-2013 23:56

Dat geld kunnen we echt vergeten. Hij heeft gezorgd dat hij helemaal niks heeft.
Je weet zelf dat zijn trailers niks waard zijn, en nu trouwens niet meer op naam van het bedrijf staan, maar op naam van een van de chauffeurs.
Wat ik vooral wil is anderen waarschuwen, en hem zo het leven zuur maken.

Toen ik er niet meer kwam, hoorde ik van een collega, dat hij mij eruit had gegooid omdat ik van de lading gestolen had. Dat zegt dan de grootste ladingdief in het transport.
Hij heeft nog nooit een rol WC-papier gekocht. Complete pallets drank verdwijnen. Pallets worden afgestapeld, om binnenin dingen eruit te pakken. Dan wordt de pallet weer geseald.

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 23-12-2013 00:02

Janssen schreef:Vreemd dat mijn bericht bewerkt is.... Ik heb getypt tot en met de zin afsluiter?? Geantwoord in mijn bericht??
Sorry. dat heb ik per ongeluk gedaan. :oops: Ik heb het weer ongedaan gemaakt.
Ik kan andermans berichten bewerken of verwijderen, maar dat doe ik natuurlijk niet zomaar.Ik heb hier meer knoppen dan jij in jou reactie.
Daarom gaat er weleens wat fout.
Achter de schermen van het forum zit een hele organisatie.

Plaats reactie