mijn ervaring met Henk, Stefan Krekels en M.C. Zyderfeld.

Vertel hier wat je meegemaakt hebt bij Henk, nieuws dat je gehoord of gelezen hebt, of gewoon een idee dat je kreeg. Dit kan iedereen lezen.

Plaats reactie
Janssen
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-12-2013 19:35

Bericht door Janssen » 23-12-2013 00:03

Trailers zijn inderdaad levensgevaarlijk.... wat betreft wc papier heeft er ooit in de telegraaf een stuk over gestaan.... en had al gezien dat je het aan hebt gepast.... ik ga ff me ogen sluiten.... om 4 uur er weer uit mag ik me blinkende top in orde span weer starten. ...

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 23-12-2013 00:11

Janssen schreef:Trailers zijn inderdaad levensgevaarlijk.... wat betreft wc papier heeft er ooit in de telegraaf een stuk over gestaan.... en had al gezien dat je het aan hebt gepast.... ik ga ff me ogen sluiten.... om 4 uur er weer uit mag ik me blinkende top in orde span weer starten. ...
4 uurtjes slapen..? Veel te weinig, joh!

Ik hoorde ooit een keer een verhaal dat Henk zelf een trailer in Nijmegen moest laden met WC-papier. Er was geen toezicht of wat dan ook. Als hij klaar was, deur dicht en klaar. Dus had hij er 34 pallets ingeduwd. :roll: :D
Kon hij zich weer mooi een jaar de kont afvegen.
Er stond altijd wel een aangebroken pallet in de loods.
Geen een chauffeur kocht thuis zelf WC-papier.

Janssen
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-12-2013 19:35

Bericht door Janssen » 26-12-2013 00:45

Had kater zaterdag van gezellige kerstborrel vrijdag dus zaterdagmorgen uit cabine gerold en na huis verder hele weekend al op de bank gehangen john dus rust zat... haha

John
Site Admin
Berichten: 98
Lid geworden op: 04-08-2013 13:16

Bericht door John » 26-12-2013 11:56

Hier gebeurt weinig meer. Als je Facebook hebt, dan zien we mekaar daar. Zoek naar "Alltrans Transport" en "Oneerlijke bedrijven".

Plaats reactie